הגדרות לתקנון:

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. החברה – ‘ננה’ ע.מ מס’ 300468212
  2. האתר – אתר האינטרנט www.nana-fashion.com.
  3. הבגדים – הבגדים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
  4. זמן אספקת הסחורה: אותו יום בו נמסרה הסחורה ליעדה המבוקש.

* האספקה תתבצע ע”י חברת שליחויות: עד 3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה לרוב חלקי הארץ.

  1. כתובת למשלוח  – הכתובת שציינה המזמינה ככתובת למשלוח הזמנות.
  2. יום ביצוע ההזמנה – היום בו אושרה העסקה ע”י חברת האשראי של המזמינה.
  3. כתובת הסטודיו- רחוב פריזנט, חוות יאיר (יקיר) מיקוד: 4484300

ימי עסקים – אינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד


כללי

  1. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים מיוצרים ומיובאים והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה במייל contact@nana-fashion.com
  2. או בטלפון מס’  0505557164
  3. תקנון זה הינו הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא בלבד המסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשת באתר ו/או המזמינה דרך האתר.
  4. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.
  5. כל המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, בעצם ביצוע הפעולה כי היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
  6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
  7. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.
  8. רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות
  1. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים ו/או הפריטים שתמונותיהם מופיעות באתר.
  2. כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.
  3. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים.
  4. הנהלת האתר רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנות אותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
  5. תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולרי, טאבלט וכל מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.
  6. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוחה אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.
  7. בעת הרשמה לאתר, מוצעת אפשרות הרשמה לדיוורים הרשמיים של האתר עם רישומה לאתר ו/או הכנסת כתובת הדואר אלקטרוני בטופס הרכישה באתר, מאשרת הלקוחה לחברה לשלוח אליה דייור ישיר בעל תוכן פרסומי כולל שליחת הודעות sms למכשיר הנייד שלה ללא כל עלות מצדה .

בהתאם לחוק ספאם, תוכל הלקוחה להסיר את עצמה מן הדיוור לאחר שנרשמה, וזאת ע”י הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל. יש לציין כי ישנן רשימות דיוור נפרדות, רשימת דיוור כללית הנשלחת לגבי חידושים באתר, מסרים פרסומיים ו/או מסחריים, ורשימת דיוור אחרת הכוללת עדכונים אישיים ואישורי קניה וכיו”ב.

האחריות מוטלת על הלקוחה לשים לב כי הסירה את עצמה מהרשימה המבוקשת, ובמקרה שאיננה מעוניינת לקבל עוד דיוורים – באחריותה להסיר את עצמה מן הרשימות השונות.

לחילופין ניתן לפנות להסרה לטלפון משרדי החברה ו/או הודעת דוא”ל ו/או מכתב בדואר.

  1. הרישום לאתר מוגבל ביצירת חשבון יחיד לכל לקוח/ה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר חשבונות כפולים.
  2. אין החברה אחראית לתכנים המפורסמים באתרים אחרים להם קיימים קישורים לאתר. יחד עם זאת החברה אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) לגבי כל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.

הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר

  1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוחה רשומה או כאורחת באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. הרישום לאתר הוא חד פעמי לאחר מכן תוכל הלקוחה להזמין ללא צורך ברישום חדש. במקרה של קניה כאורחת תצטרך הלקוחה להזין פרטים אישיים בכל כניסה לרכישה.

במקרה שתשכח הסיסמא, תשלח ללקוחה סיסמא חדשה או אפשרות איפוס סיסמה בה תידרש הלקוחה לבחור סיסמא חדשה בתהליך בחירת סיסמא.

  1. פרטי הלקוחה יעודכנו בהתאם לנתונים המוזנים בטופס הרישום.
  2. הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה וכן רישום העסקה במחשבי החנות הווירטואלית יהוו ראייה חלוטה לנכונות הפעולות.
  3. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, תחויב הלקוחה בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  4. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.
  5. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, תקבל מבצעת הפעולה הודעה מתאימה על כך והיא תידרש למסור אמצעי תשלום אחר. במקרה כזה תבוטל ההזמנה וללקוחה לא תהיה כל טענה נגד החברה.
  6. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אך במידה ולא צויין, כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג’. האמור הנו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב לו כל סכום ששילם (אם שילם) להנהלת האתר ו/או תבטל החיוב (אם בוצע) בגין פעולת הרכישה. מובהר ומודגש כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר. ולא ניתן לספק אותו . במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוחה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוחה.
  7. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוחה למשלוח.
  8. יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוחה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי. בעצם פעולת מסירת הפרטים ואישור ביצוע ההזמנה, נותנת הלקוחה הסכמתה לתנאי השימוש, מדיניות הפרטיות, ונכונות הפרטים שנמסרו.
  9. paypal – בתשלום באמצעות חשבון פייפאל תתבקש הלקוחה להזין את פרטי חשבונה הקיים באתר פייפאל, או תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל במהירות. במקרה והתשלום אכן יבוצע באמצעות חשבון פייפאל, לפי החלטת הלקוחה, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.
  10. על פי חוקי האתר, קבלת מתנה במסגרת המבצע מוגבלת לפריט אחד ללקוחה.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

  1. פרק זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).

https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm

  1. המזמינה רשאית לבטל את ההזמנתה בהמקרים ובתנאים שלהלן:

* ככלל, זיכויים יועברו לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד.  5% משווי העסקה או 100 ₪ (הזול מבניהם) אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. מוסכם כי הלקוחה תחזיר את המוצר באריזתו המקורית ושאינה פגומה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא בלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות פרק זה, לא יזכה את המזמינה בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר לרבות שובר זיכוי.

א. ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוחה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח. זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

ב. במידה והלקוחה/המזמינה לא  דיווחה לחברה על פגם כלשהו במוצר בתוך 24 שעות מיום קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוחה ו/או המזמינה לא תהיה כל טענה כנגד החברה ו/או האתר לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.

ג. החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה המוחזרת.

ד. ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת בצרוף הקבלה – תוך 14 יום מקבלתו.

ה. זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי/ PayPal. זיכוי יועבר לחשבון פייפאל אם הרכישה בוצעה באמצעות פייפאל.

  1. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
  2. אופן החזרת הפריטים – הלקוחה תשלח את הפריט חזרה לחברה ללא עלות משלוח, כפי שמפורט בדף המצורף לכל חבילה ומאפשר שירות דואר גוביינא על חשבון החברה.
  3. מוצרים שנמכרו בהנחה, ביריד מכירות / מכירה ביתית, ו או פריטים שהוגדרו כ סייל (SALE) , החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הזיכוי יחשב לפי המחיר באתר בזמן ההחזרה או המחיר ששולם עבורו בעת ביצוע ההזמנה. הזול מבניהם.
  4. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:

א. נפלה טעות כתיב במחיר המוצר ו או בתיאור המוצר.

ב. תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין. על פי בדיקה והחלטת החברה בלבד.

ג. במקרה של כוח עליון, פעולת איבה, טרור, פעולה מלחמה ,מקרה חירום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.

ד.  אזל המוצר מהמלאי ;

  1. הודעה על ביטל הזמנה תמסר לקונים בטלפון ו/או בדוא”ל לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה

אספקה ומשלוחים

  1. אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות חברות שליחויות או באמצעות דואר רשום, במסגרת זמן ההספקה שהובטח במכירה.
  2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
  3. במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה. החברה אורזת ומוציאה למשלוח את ההזמנות עד יומיים ליעד המבוקש. ההזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחים אשר מספקת לרוב ישובי ישראל, עד 3 ימי עסקים.
    החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות.
  4. האפשרות להזמין מהאתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת המשלוחים. החברה רשאית אך לא מתחייבת לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.
  5. יודגש כי מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.
  6. ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוחה כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

אחריות החברה

  1. החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
  2. נפלה טעות קולמוס בתיאור הפריט, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.
  3. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  4. תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.
  5. החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בשמלות.
  6. הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הפריטים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
  7. הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות והנהלת האתר תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

זכויות יוצרים

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב בגדים, תמונות הבגדים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.
  3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.
  4. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש בכתב ובכפוף לתנאי ההסכמה.
  5. כל התוכן המילולי, אייקונים כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.
  6. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד.
  7. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו’ב, לכל מטרה אחרת.

פרטיות

  1. מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ”י רצונה של המזמינה ובהסכמתה. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתה של המזמינה למסירה.
  2. מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברה לספק את המוצרים ו/או השירותים למזמינה וללמוד ממנה על גמירות הדעת שלה בנוגע לרכישת המוצרים ו/או השירותים.
  3. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה.
  4. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן. עם זאת, במקרים שאינם בשליטתה ו/או הנובעים מכוח עליון, החברה, לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למזמינות ו/או למי מטעמן אם מידע זה ייאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
  5. החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה למזמינה.
  6. הנהלת האתר עושה מאמץ לספק למזמינה שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.
  7. יודגש כי הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שיתקבלו או שיישלחו באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו ללקוחות ע”י משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו”ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמש או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו המשתמש וכל נזק, אובדן, אי נוחות, עוגמת נפש וכיו”ב, תוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמש או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו
  8. .האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כלומר כל התקשורת שבין הדפדפן (אצל הלקוח) לאתר (כלומר שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.